Het succesverhaal van Carlo
- Succesvolle verhalen
- Carlo
Carlo, werkzaam als Customer Service Medewerker bij Heidelberg Materials
"Een tijdje geleden werd ik via LinkedIn benaderd door Cornel van NasWerkt. Of ik interesse had in een baan waarvoor hij mij uitermate geschikt vond. Nu word ik wel vaker benaderd door diverse partijen, maar Cornel kwam om de hoek zetten met een mooie woordspeling op mijn naam. Tja, dán heb je me. Daarop reageerde ik ook weer terug met een grap en voor ik het wist zat ik aan tafel voor een sollicitatiegesprek bij Heidelberg Materials in ’s-Hertogenbosch.
Ik zou na het gesprek binnen drie dagen horen of ik nog uitgenodigd zou worden voor een tweede gesprek, maar ik was amper thuis of Cornel hing al aan de telefoon dat er interesse was. Hij klonk oprecht blij! De rest is geschiedenis; ondertussen ben ik mijn proeftijd glansrijk doorgekomen en heb ik een mooie nieuwe baan als Customer Service Medewerker bij deze leverancier van beton. Misschien word ik daar ooit wel specialist in!
Tijdens de sollicitatieprocedure werd ik zeer persoonlijk begeleid naar mijn nieuwe job. Na elk contact met de nieuwe werkgever kwam er een belletje vanuit NasWerkt met de vraag hoe alles verlopen was. Ik heb in mijn carrière best wat uitzendbureaus bezocht, maar ik ben nooit zo vakkundig en persoonlijk geholpen als door NasWerkt.
Cornel is een zeer vriendelijke recruiter die niet alleen zijn afspraken nakomt, maar ook echt je rechterhand is op weg naar een passende positie. Het is misschien zijn werk, maar het lijkt bijna een missie! Zijn betrokkenheid is zeer lovenswaardig en dat maakt écht het verschil.
Wil jij ook aan de slag in de Customer Service? Check hier de vacatures!
Samen met Cornel op zoek naar jouw droombaan?